وکیل ملکی 

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

خدمات وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی از نظر ما، وکیلی است که ساختار و چهارچوب دادگاه های مربوط به ملک را بشناسد، پرونده را به خوبی بشناسد و برای شما و پرونده تان دلسوزی کند.وکیلی که بتواند شما در محاکم قضایی پیروز بیرون بیاورد، به نظر ما بهترین وکیل ملکی است که می توانید اختیار کنید پس توصیه ما به شما این است که با مراجعه به بهترین موسسه حقوقی و با در اختیار گرفتن بهترین وکیل ملکی تهران ، از دادگاه های مربوط به ملک پیروزمندانه بیرون بیایید.

مشاوره حقوقی رایگان

وکیل ملکی یک وکیل پایه یک دادگستری است که به قوانین و دعاوی ملکی و رویه مراجع قضایی در رسیدگی به پرونده های ملکی تجربه و تخصص دارد .
امروزه به دلیل پیچیدگی انواع قراردادها و معاملات ملکی اعم از خرید و فروش یا اجاره املاک و عدم آگاهی افراد از قوانین ملکی ، مشکلات و اختلافات زیادی در انجام معاملات بین طرفین قراردادها و معاملات ملکی به وجود می آید، که گاهی برای حل و فصل این اختلافات نیاز به مراجعه ی طرفین به مراجع قضایی و می باشد.
وکیل ملکی می تواند افراد را در جهت انجام معاملات ملکی صحیح یا انعقاد قراردادهای ملکی به شیوه ی قانونی راهنمایی و مشاوره نماید و حضور یک وکیل ملکی با تجربه در زمان عقد قراردادها یا معاملات ملکی به کاهش اختلافات بین طرفین ، پس از انجام معاملات کمک بسزایی نماید.
وکیل ملکی به دلیل تجربه و تخصصی که در مشاوره و پیگیری پرونده های ملکی دارد ، می تواند با قبول وکالت موکلین در دعاوی ملکی ، احتمال موفقیت موکلین را در پرونده افزایش دهد.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

وکیل ملکی می تواند در خصوص کلیه دعاوی ملکی فعالیت کرده و قبول وکالت نماید یا موکلین را مشاوره و راهنمایی نماید ؛ دعاوی ملکی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شود که عبارتند از :
۱- دعاوی ملکی حقوقی
۲- دعاوی ملکی کیفری
۳- دعاوی ملکی ثبتی

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

دعاوی ملکی حقوقی چیست؟

یکی از انواع دعاوی ملکی ، دعاوی ملکی حقوقی است که خود انواع مختلفی دارد . دعاوی ملکی حقوقی به دلیل عدم آگاهی افراد در خصوص قوانین ملکی است و در این دعاوی جرمی واقع نشده است و پرونده ی ملکی از نظر حقوقی بررسی خواهد شد و بحث ارتکاب جرم مطرح نخواهد بود . اکنون به برخی از مهم ترین دعاوی ملکی حقوقی که وکیل ملکی می تواند برای حل و فصل و پیگیری پرونده قبول وکالت نماید ، اشاره می کنیم ؛ که عبارتند از :

۱- چنانچه سازنده برای تامین قسمتی از هزینه ی احداث پروژه ی ساختمانی با وثیقه قرار دادن ملک ، وام بانکی گرفته باشد ، در این صورت ملک در رهن بانک قرار می گیرد و فروشنده باید قبل از فروش ملک و تنظیم سند رسمی ابتدا بدهی خود را به بانک پرداخت نماید و پس از فک رهن اقدام به فروش ملک نماید .
اگر فروشنده یا سازنده ملک (در قرارداد مشارکت در ساخت) متعهد شده باشد که پیش از تنظیم سند رسمی ، ملک را فک رهن نماید ، اما به تعهد خود عمل نکرد ، مالک یا خریدار می توانند ، با وکالت دادن به یک وکیل ملکی دعوای الزام به فک رهن را علیه سازنده مطرح نمایند.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

۲- چنانچه خریدار و فروشنده در مبایعه نامه ، تاریخی برای تنظیم سند رسمی در دفترخانه ، مشخص کرده باشند و فروشنده در تاریخ تعیین شده در دفترخانه حاضر نشود ، خریدار می تواند از دفترخانه عدم حضور فروشنده را اخذ نماید ؛ همچنین اگر خریدار و فروشنده تاریخی برای تنظیم سند رسمی تعیین نکرده باشند ، خریدار می تواند طی یک اظهارنامه از فروشنده بخواهد در زمان مشخص شده برای تنظیم سند رسمی در دفترخانه حاضر شود و اگر فروشنده در تاریخ مقرر در دفترخانه حضور پیدا نکرد ، خریدار می تواند گواهی عدم حضور وی را بگیرد ؛ بهتر است خریدار از یک وکیل ملکی در این خصوص راهنمایی و مشاوره های لازم را دریافت نماید و سپس اقدام به طرح دعوای الزام فروشنده به تنظیم سند رسمی را نماید تا با آگاهی از قوانین و رویه دادگاه ها علیه فروشنده شکایت نماید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

صورتمجلس تفکیکی چیست؟

صورت مجلس تفکیکی سندی است که مشخصات ملک و حدود اربعه هر یک از واحدها و مشاعات ساختمان در آن مشخص می شود و به این ترتیب سهم هر یک از مالکان از واحدها معلوم می گردد . صورت مجلس تفکیکی از این رو اهمیت دارد که مبنای صدور سند ملک برای هر واحد خواهد بود و چنانچه سازنده ملک ، اقدام به دریافت صورت مجلس تفکیکی نکند ، سند رسمی برای واحدها صادر نخواهد شد . بنابراین چنانچه فروشنده یا سازنده از دریافت صورت مجلس تفکیکی امتناع کند ، باید خریدار پس از مشورت با یک وکیل ملکی با تجربه در خصوص املاک ، مبادرت به تقدیم دادخواست الزام فروشنده به اخذ صورت مجلس تفکیکی نماید.

گواهی پایان کار ساختمان

گواهی پایان کار ، سندی است که پس از پایان پروژه ی ساختمانی توسط شهرداری و به تقاضای مالک صادر می شود . گواهی پایان کار نشان دهنده ی عدم خلاف و بدهی ساختمان است و گویای این نکته است که ساختمان طبق اصول و قوانین شهرسازی احداث شده است . چنانچه مالک یا سازنده (در قرارداد مشارکت در ساخت) متعهد به دریافت گواهی پایان کار شده باشد ؛ اما به تعهد خود عمل نکند ، خریدار می تواند با اختیار کردن یک وکیل ملکی برای شکایت از مالک جهت الزام وی به اخذ گواهی پایان کار اقدام نماید .
البته ممکن است شهرداری نیز از صدور گواهی پایان کار امتناع کند که در این صورت باید علیه شهرداری دعوای الزام به صدور گواهی پایان کار را در دادگاه مطرح کرد.

اجرت المثل ایام تصرف

طبق ماده ۴ قانون روابط موجر و مستأجر اصلاحی سال ۱۳۵۶، موجر یا مستأجر می ‌توانند به دلیل افزایش یا کاهش تورم و هزینه های زندگی ، درخواست تجدیدنظر نسبت به میزان اجاره ‌بها را مطرح کنند ، مشروط به اینکه مدت اجاره به پایان رسیده باشد و از تاریخ استفاده‌ مستأجر از عین مستأجره یا از تاریخ مقرر در حکم قطعی که در خصوص تعیین و تعدیل اجاره ‌بها صادر شده است ، سه سال تمام گذشته باشد . دادگاه با توجه به نظر کار‌شناس اجاره ‌بها را به نرخ روز تعدیل خواهد کرد . هر یک از موجر یا مستاجر می توانند برای تعدیل اجاره بها ، دادخواست تعدیل اجاره بها را به دادگاه صالح تقدیم نماید و برای طرح دادخواست و پیگیری پرونده به یک وکیل ملکی وکالت دهد .
* ابطال قراردادهایی که مفاد آنها دارای مشکل است.
* فسخ قراردادهایی که دارای مشکل قانونی هستند.
* مطالبه سرقفلی و در اختیار داشتن حق کسب و پیشه

مشاوره حقوقی رایگان

هرگاه شخصی بدون رضایت مالک ، ملکی را تصرف نماید ، مالک می تواند با توجه به توصیه های یک وکیل ملکی ، دعوای اجرت المثل ایام تصرف را علیه متصرف مطرح نماید . در واقع اجرت المثل ایام تصرف همان طور که از نام آن مشخص است ، اجرت روزهایی است که متصرف بدون رضایت مالک از ملک او استفاده کرده است و ملک در تصرف او بوده و این مبلغ توسط کارشناس دادگاه تعیین می گردد . اجرت المثل انواع مختلفی دارد که رایج ترین آن اجرت المثل ایام تصرف مستاجر است . هرگاه مدت قرارداد اجاره بین موجر و مستاجر به پایان رسیده باشد ، اما مستاجر از تحویل ملک خودداری نماید ، مالک می تواند با کمک وکیل ملکی دادخواست مطالبه اجرت المثل ایام تصرف را به مرجع صالح تقدیم نماید.

وکیل ملکی آنلاین

افراد می توانند در صورت نیاز به طرح دادخواست در خصوص دعاوی ملکی حقوقی ، برای حصول نتیجه ی بهتر و جلوگیری از اطاله ی دادرسی در روند رسیدگی به پرونده ، قبل از طرح دادخواست خود از یک وکیل ملکی مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند و یا در صورت پیچیدگی پرونده و اثبات ادله ی موجود در پرونده به یک وکیل ملکی کاردان و با تجربه وکالت دهد تا در جریان رسیدگی به پرونده اقدامات لازم و قانونی را در هر مرحله از دادرسی انجام دهد و در پیشبرد پرونده ی ملکی به نفع موکل کمک بسزایی بنماید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

گاهی اوقات در معاملات و قراردادهای ملکی اختلاف بین طرفین تنها به دلیل عدم آگاهی از قوانین نبوده ، بلکه یکی از طرفین در خصوص اختلاف ملکی ایجاد شده ، مرتکب جرمی شده است که در این صورت ، دعوای ملکی از جنبه ی کیفری بررسی خواهد شد .
به دلیل اینکه هر یک از طرفین در دعاوی ملکی کیفری ممکن است به مجازاتی در خصوص ارتکاب جرمی محکوم شود ؛دعاوی ملکی کیفری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل بهتر است هر یک از طرفین دعوی برای دفاع از حقوق خود ، به یک وکیل ملکی وکالت دهند تا وکیل بتواند با دانش و تجربه ای که دارد در دادگاه از حقوق وی دفاع نماید.

مشاوره وکیل ملکی در تنظیم قراردادهای ملکی

* خرید و فروش و معامله معارض
* کلاهبرداری در خرید و فروش املاک
* خیانت در امانت
* ارتکاب جرم در خرید و فروش املاک دولتی
* فروش ملک غیر
* جعل اسناد ملکی به منظور کلاهبرداری
* استفاده از سند مجعول در معاملات املاک
* انتقال منافع املاک غیر به خود و یا اشخاص دیگر
* تغییر کاربری زمین های کشاورزی به صورت غیرقانونی
* اقدام به تقسیم بندی املاک و ورود غیر مجاز به ملک سایرین

دعاوی ملکی ثبتی

یکی دیگر از دعاوی ملکی که وکیل ملکی در خصوص آن فعالیت می نماید ؛ دعاوی ملکی ثبتی است که می توان گفت این دعاوی زیرمجموعه دعاوی ملکی حقوقی هستند که در حوزه ی ثبتی واقع می شوند ؛ که برخی از این دعاوی عبارتند از :

* ابطال ساز و کار مراحل گوناگون کمیسیون های ثبتی
* ابطال اسناد رسمی به دلایل مختلف
* افراز ملک و اجرای ثبت
* ابطال اجرائیه ثبتی املاک
* متوقف نمودن مراحل اجرایی در زمان انجام کار
* ابطال سند مالکیت معارض
توصیه می شود برای طرح دادخواست و پیگیری پرونده های ملکی ، افراد به تنهایی و بدون آگاهی و بدون اطلاع داشتن از قوانین و رویه مراجع قضایی یا ثبتی در خصوص رسیدگی به دادخواست مطرح شده اقدام نکنند و با دادن وکالت به یک وکیل ملکی ، از دانش و تخصص او در حل و فصل پرونده ی خود بهره مند گردد و از صرف وقت اضافی در مراجع قضایی به دلیل حضور یک وکیل ملکی در پرونده ی خود جلوگیری نماید.

مشاوره آنلاین وکیل ملکی دعاوی کیفری

هرگاه بین دو یا چند نفر قرارداد ملکی منعقد شود ، هر یک از طرفین قرارداد متعهد به انجام اموری خواهند شد که عدم انجام تعهدات می تواند موجب خسارت و ضرر و زیان به هر یک از طرفین شود ؛ از این رو باید افراد پیش از انعقاد قراردادهای ملکی جهت آگاهی از حقوق خود در قرارداد ، با یک وکیل ملکی مشورت نمایند تا پس از انعقاد قرارداد بین طرفین اختلافی به وجود نیاید.

برخی از رایج ترین و مهم ترین قراردادهای ملکی عبارتند از :

* قرارداد مشارکت در ساخت
* قرارداد پیش فروش ساختمان
* قرارداد مبایعه نامه قطعی ملک
* قرارداد اقرارنامه انصراف از حق استفاده از پارکینگ
* قرارداد سند فروش قطعی خانه و آپارتمان در رهن
* قرارداد بیع زمین واگذاری مسکن و شهرسازی
* قرارداد بیع قطعی آپارتمان با سند تفکیکی
* قرارداد رهن ملک
* قرارداد اجاره آپارتمان
* قرارداد جعاله ملکی
* قرارداد مبایعه نامه قطعی
* قرارداد بیع قطعی زمین دارای دفترچه مالکیت
* قرارداد جعاله بانک برای وام تعمیرات

حتما برای شما هم پیش آمده است که درگیر دعاوی ملکی شوید.
در این میان، پیچ و خم های این دعاوی اینقدر زیاد است که شاید شما را سردرگم کند.وکیل ملکی در همین مواقع به کارتان می آید، دقیقا در مواردی که دچار بحران و مشکل در مورد ملک خود شده اید و نیاز به یک وکیل ملکی دارید که یار و یاور شما باشد و کمکتان کند.

هزینه مشاوره با وکیل ملکی

موسسه حقوقی دادآرمان که دفتر مرکزی آن در تهران می باشد، با در اختیار داشتن تیمی از بهترین وکیل ملکی با تجربه و کار کشته، می تواند یار و همراه شما در تمامی دعاوی ملکی باشد.دقت کنید که شما می توانید همواره به صورت رایگان از طریق مشاوره حقوقی آنلاین ، سئوالات خود را بپرسید و پاسخ آن را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.همچنین چنانچه احساس می کنید ضرورت به مراجعه حضوری وجود دارد، می توانید وقت بگیرید و با مراجعه حضوری به دفتر موسسه حقوقی ، با بهترین وکیل ملکی مشورت کنید و سئوالات خود را از ایشان بپرسید.

وکیل ملکی

سوالی که ممکن است مطرح شود این است که چرا املاک نیاز به وکیل دارد؟
پاسخ ساده است.
گاهی شما در خرید و فروش یا اجاره ملک سهل انگاری می کنید و یا گاهی به شخصی که نباید اعتماد می کنید و یا در بسیاری از موارد متاسفانه خریدار یا فروشنده ، با شناخت کافی از خلاء های قانونی ، اقدام به کلاهبرداری و یا جعل در خرید و فروش و معامله ملک می کند.این چنین است که نیاز به یک وکیل ملکی کارکشته برای بیرون آمدن شما از بحرانی که خواسته یا ناخواسته در آن گرفتار شده اید احساس می شود.
وکلای ملکی در حقیقت با شناخت مناسب و تجربه ی کافی که از سایر پرونده های دعاوی ملکی دارند ، به یاری شما می شتابند و با تسلط همه جانبه بر روی پرونده و موضوع شما ، مشکلات شما را تا حد زیادی در دادگاه های ملکی برطرف می کنند.

برای در اختیار گرفتن بهترین وکیل ملکی ، مسیر دشواری پیش روی شما نیست.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

ما در موسسه حقوقی دادآرمان، با سال ها تجربه در زمینه دعاوی ملکی آماده ایم تا به شما در این امر یاری رسانیم.

تفاوت بین وکلای ملکی دقیقا در همین است.اینکه وکیل مورد نظر شما یک وکیل ملکی متخصص است یا صرفا یک وکیل است.
حتی باید بگوییم که دعاوی ملکی گاهی چنان پیچیده و خاص می شوند که واقعا حتی یک وکیل ملکی معمولی نیز مشکل را برطرف کنید و به معنای واقعی کلمه نیاز به یک وکیل متخصص امور ملکی است که مشکلات را بررسی و هر چه سریعتر از مسیر های قانونی و شدنی، مشکل را برطرف نماید
لذا به شما توصیه می کنیم برای حل مشکلات خود در امور ملکی ، به یک وکیل متخصص امور ملکی مراجعه کنید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

موسسه حقوقی دادآرمان بهترین وکیل متخصص امور ملکی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما در دعاوی ملکی یاری می رساند.

در پایان لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید در دعاوی ملکی ، به بهترین وکیل ملکی در موسسه حقوقی دادآرمان مراجعه کنید و ما به شما بهترین مسیر پیروزی در پرونده حقوقی را توصیه و پیشنهاد خواهیم کرد. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        بهترین وکیل ملکی تهران

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        عناوین جرائم کیفری 

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی

02122904873    -      02122904874

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 –

 

 

  دعاوی ملکی