ادعای توهین و تهدید


سلام من بیژن پیری هستم و شغل بنده توسعه نرم افزارهای امنیتی است. من در شرکتی به نام نوین 52 کار میکنم و در حال حاضر در حال کار بر روی پروژه ای در شرکت پککو که متعلق به بانک پارسیان هستم.
در روز سه شنبه هفته گذشته در تاریخ 3 مهر برخوردی بین من و مدیر پروژه ام افتاد که فکر میکنم حقوق من نادیده گرفته شده و در این رابطه از شما کمک میخواهم.
من در کنار مدیر پروژه و هر دو روبروی سیستم ایشان نشسته بودیم که ایشان مبادرت به باز کردن پسوردهای ذخیره شده در یک فایل اکسل میکنند. کل این اتفاق شاید 10 ثانیه هم طول نکشید ولی ایشان ادعا میکند که صدای عکس گرفتن از موبایل بنده که در دستم بود را شنیده است و از بنده درخواست می‌کنند که گوشی خود را به ایشان تحویل دهم تا عکسهای موجود در گالری ام را بررسی کنند و اسکرین شاتی که به گمان ایشون بنده گرفتم را پاک کنند .

بنده برای حفظ حریم خصوصی از تحویل موبایلم به ایشان امتناع می‌کنم و با برخوردهای توهین آمیز و تهدیدهای متعدد ایشان روبرو می شوم. لازم به ذکر است که ایشان و یا هیچ یک از پرسنل دیگر ابدا به بنده فحاشی نکردند و برخورد فیزیکی ای هم صورت نگرفته. اما با اصرار بی مورد بر ادعای خود و مطلع نمودن نگهبانی و مسئولین ارشد و هیاهو راه انداختن در بین همکاران باعث بد نامی و سوء ظن نسبت به بنده شده اند که فکر می‌کنم آینده حرفه ای بنده را با توجه به حساسیت ها و روابط حیاتی که بر مبنای اعتماد متقابل است را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد و از این رو احساس میکنم حقوقم پایمال شده است.

من میخواستم بدانم که آیا این مورد از نظر حقوقی قابل پیگیری هست یا خیر؟
اگر هست من چه ادعایی می توانم بکنم؟
آیا پیگیری این موضوع به نفع من هست یا ممکن است برایم مشکلات مشابه بیشتری به وجود آورد؟
چقدر لازم است برای پیگیری این موضوع زمان لازم داشته باشم؟

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: جرایم علیه اشخاص
حوزه قضایی: تهران
2 پاسخ
2,831 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ ۲۳:۱۷