مزاحمت همسایه در آپارتمان


با سلام
با توجه به شرح ماوقع زیر، چه‌کاری باید انجام داد؟ اول باید شکواییه تنظیم کرد؟

این‌جانب ... با خانواده خود در یک مجتمع آپارتمانی سه‌واحدی به نشانی ... سکونت دارم. واحدهای دوم و سوم متعلق به خانواده بنده و مالک واحد اول خاتمی است. خاتمی و زن و فرزند و مهمان‌هایشان به‌طور مستمر و عامدانه اقدام به ایجاد مزاحمت و سروصدا از طریق کوبیدن در واحد اول، در پاسیو و در مجتمع مسکونی می‌نمایند. تاکنون بارها و بارها به آنان تذکر داده‌ایم، لیکن بی‌اثر بوده و حتی مزاحمتشان بیشتر شده است. در سال جاری، تعمیراتی در مجتمع مسکونی ضرورت داشته، مثل عوض کردن سنگ‌فرش‌های شکسته سرازیری پارکینگ، رنگ کردن دو در خروجی، تعمیر پمپ آب، تعمیر در خروجی راه‌پله (شیشه سکوریت) که بنده و مادرم آن‌ها را انجام داده و فاکتورشان را مجموعاً به مبلغ 1.5 میلیون تومان ارائه داده‌ایم که از پرداخت هزینه استنکاف کرده‌اند.
روز دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ پدرزن خاتمی را هنگام خروج از منزل دیدم که اقدام به فحاشی به این‌جانب نمود و هنگام بازگشت به خانه، زن خاتمی به نام اشتری هم اقدام به فحاشی در پارکینگ کرد (به بهانه آنکه بازگذاشتن در پارکینگ [نه در خروجی] موجب سرد شدن هوای طبقه اول می‌شود!). شب همان روز، خاتمی و زنش به در واحد مسکونی ما مراجعه کردند و ذکر بهانه‌های واهی مثل نبستن در داخلی پارکینگ و سلام ندادن به حضراتشان! اقدام به درگیری لفظی، اهانت، توهین و بی‌ادبی نسبت به من و مادرم نمودند و تهدید کردند که در پشت‌بام را باز خواهند گذاشت (که همسایه واحد دوم می‌تواند شهادت دهد).
بارها پیش آمده که تا ساعت‌های بعد از نیمه‌شب مهمانی گرفته‌اند و صدای بلند موسیقی‌شان مانع استراحت ما بوده است یا اینکه ساعت ۲ بعد از نیمه‌شب از بیرون به خانه آمده و در را کوبیده‌اند که از خواب پریده‌ایم. ضمناً همسایه‌های دیواربه‌دیوار هم از سروصدا و مزاحمت صوتی‌شان به ستوه آمده‌اند که قابل تحقیق است.

با تشکر

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: سایر جرایم
1 پاسخ
2,633 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۸/۱۱/۱۷ ۱۰:۵۲