مشاوره حقوقی خانواده


باعرض سلام و خسته نباشید
من زن متاهلی هستم عقد کرده...روزی یکی از دوستانم از من خواهش کرد که دوست پسرش را که قصد ازدواج داشت را امتحان کنم...و منم متاسفانه بدون اجازه همسرم چند روزی اس هایی به اون فرد دادم برای امتحان کردنش...اما هیچ رابطه ای بین ما نبود ...حتی اون پسر بو برده بود که من از طرف gfش دارم امتحانش میکنم
چند روز بیشتر بهش اس ندادم...که شوهرم پرینت سیم کارتمو گرفت (البته سیم کارت به نام شوهرمه) و اس هایی که داده بودم به صورت تماس 1 ثانیه ای در پرینت امده بود.شماره دوستم رو دادم به همسرم تا حقیقت رو از اون بپرسه...اما متاسفانه به علت تهدیدهایی که همسرم کرد دوستم همه چیز را انکار کرد و ماجرا را به گردن خودم انداخت!!!

اما خوشبختانه دوست پسرش حقیقت رو گفت و اینکه من هیچ رابطه ای بااون نداشتم...حتی تا حالا من اون پسر رو ندیدم!!!

متاسفانه بعلت این حماقتم و اعتمادکردن به دوستم ...همسرم الان بی گناهی مرا باور نمیکند و طلاق می خواهد...

ما خانواده با ابرویی هستیم...ایا همسرم می تونه از این مسائل در دادگاه استفاده کنه؟حتی با شهادت دروغین دوستم....البته دوست پسرش به نفع ما شهادت میده...
ایا چند تا اس ام اس عاشقانه میتونه منو توی دادگاه بی ابرو کنه؟البته شنیدم که متن اس ام اس رو مخابرات نمیده....فقط زمان اس ام اس مشخص میشه....ایا متن هم میتونه بگیره؟

همسرم می خواد طلاق بگیره...اما به نظرم چون مدارک قابل توجهی نداره میخواد من مجبور شم که توافقی بدون مهریه جدا شم....

ولی اگه قرار به طلاق باشه من مهریمو حتما میخوام (500سکه)من چکارمی تونم بکنم؟ایا می تونم قبل از اینکه اون اقدام کنه من اعاده حیثت کنم؟و بابت تهمت و افطرا شکایت کنم؟

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: -
1 پاسخ
2,295 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ ۱۴:۰۴:۳۱