نحوه خرید لوایح دفاعی و مجموعه های آموزشی

سایت مشاوره با تهیه لوایح دفاعی استاندارد و مجموعه های آموزشی امکان مدیریت پرونده های قضایی  را،  بدون استخدام وکیل فراهم نموده است  . نمونه  لوایح دفاعی اعضای سایت به همراه نحوه طرح دعوی - ترتیب رسیدگی دادگاه و نمونه مکاتبات از شروع رسیدگی تا پایان محاکمه و اجرای حکم دراین قسمت به اشتراک گذاشته شده است.

این اسناد در بر گیرنده تجارب عملی وکلای دادگستری هست و در متن آنها بیش از 90% دفاعیات مهم و مکاتبات پرونده های مشابه ، یاد آوری شده است . متقاضیان خدمات حقوقی میتوانند با استفاده از این اسناد ، لوایح دفاعی مرتبط با هر نوع پرونده قضائی را تهیه نموده و با اطلاع از نحوه طرح دعوی و رسیدگی یا شیوه دفاع طرفین ، پرونده خود را مديريت نمایند   .

برای یافتن اسناد مورد نظر ،در صفحه "آموزش " مهارت مورد نظر را انتخاب نموده و روی آن کلیک نمایید تا تمام مکاتبات ومجموعه های آموزشی پرونده مورد نظر در اختیار شما قرار گیرد .

 

خرید اعتبار ( شارژ حساب کاربری )

شارژ حساب کاربری با دو روش مختلف ممکن میباشد : شارژ آنلاین - شارژ آفلاین

شارژ آنلاین- جهت شارژ آنلاین از طریق باتون پرداخت واقع در  سمپ چپ حساب کاربری مبلغ مورد نظر را انتخاب نموده و روی خرید اعتبار کلیک کنید تا به درگاه پرداخت بانکی منتقل شوید . جهت استفاده از درگاه بانکی لازم است رمز دوم کارت خود را ازدستگاه عابربانک ( صادر کننده کارت ) و یا شعب بانک مربوطه دریافت نماید .

شارژ افلاین- مبلغ مورد نظر را به شماره کارت  6104337995108337  بانک ملت واریزنموده  و اطلاعات پرداخت را داخل پنل از قسمت " ارتباط با مدیریت " ارسال نمایید . پس از ارسال اطلاعات پرداخت ، حساب کاربری شما بلافاصله شارژ خواهد شد لطفا از ارسال پیغام با روشهای دیگر مثل پیامک و ایمیل و … خودداری نمایید .