دریافت سوالات حقوقی

همانند دفتر وکالت حقیقی ، موفقیت در مشاوره  و کسب درامد بستگی به تعداد بازدیدکنندگان پروفایل و تعداد سوالات دریافتی شما دارد  . هرچه تعداد بازدید پروفایل شما بیشتر باشد سوالات بیشتری دریافت خواهید نمود .  جهت اطلاع از نحوه افزایش بازدید ، بخش  "تبلیغات و افزایش بازدید " را مطالعه فرمایید .

پاسخگوئی به سوالات

برای شروع کار بهتر است از سوالات انجمن شروع نمایید  . سوالاتی که در انجمن دارای پرداخت هستند با علامت دلار مشخص میشوند که در صورت پاسخ به این سوالات حق المشاوره در اعتبار شما منظور خواهد شد .

دقت نمایید در صورت پاسخگویی رایگان به سوالات ، هیچ مبلغی به حساب کاربری شما واریز نخواهد شد . 

 

برای پاسخگویی به سوالات خصوصی به اینصورت عمل نمایید :

ازقسمت  ورود وکلا و مشاوران ( بالای هدر ) وارد حساب کاربری خود شوید .

داخل پنل قسمتی را به عنوان مشاوره حقوقی مشاهده میکنید ، روی عنوان سوالات کلیک کنید تا متن سوال را مشاهده نمایید.

نکته 1 -از داخل ایمیل به سوال پاسخ ندهید زیرا به دست کاربر نخواهد رسید.و پاسخگویی به سوالات کابران را از داخل پنل مشاوره انجام دهید 

نکته 2- چنانچه سوالی را در ایمیل خود دریافت نموده اید ولی در لیست سوالات مشاهده نمیکنید ، بخاطر این هست که تاخیر پاسخگویی باعث حذف سوال توسط کاربر شده است . 

نکته 3- برای دریافت مشاوره های بیشتر بازدید پروفایل خود را افزایش دهید . 

دریافت حق المشاوره

با انتخاب مبلغ حق المشاوره ، دکمه " درخواست پرداخت"  را کلیک نمایید و منتظر پرداخت باشید . تا زمانیکه شما در خواست پرداخت را کلیک ننمایید ، کاربر قادر به پرداخت حق المشاوره نخواهد بود . 

پس از پرداخت حق المشاوره ،  وضعیت فاکتور به " پرداخت شده " تغییر می یابد و شما میتوانید به سوال پاسخ دهید .

نکته 1-فقط در مواردی  که بلافاصله به سوال پاسخ دهید موفق به دریافت حق المشاوره خواهید شد . کاربران اینترنتی به دنبال پاسخ فوری و آنلاین هستند و طولانی شدن زمان پاسخ موجب عدم مراجعه مجدد کاربر  و یا موجب مراجعه کاربران به پروفایل سایر همکاران خواهد شد . 

نکته 2- بمنظور رعایت همکاران ، از ارائه پاسخ رایگان به سوالات خودداری فرمایید . پاسخ رایگان شما باعث میشود کاربران اقدام به طرح سوال تکراری در پروفایل همکاران نموده و برای مشاوره های بعدی حق المشاوره پرداخت ننمایند .

نکته 3- هزینه های زیادی برای جذب کاربر به سایت صورت میگیرد و در خواست واریز کارت به کارت نتیجه ای موجب انصراف کاربر و هدر دادن هزینه های مدیریت یا هزینه های تبلیغاتی خودتان خواهد شد . 

نکته 4-درخواست واریز کارت به کارت موجب طولانی شدن زمان مشاوره و اغلب موجب انصراف کاربر میشود، لذا جهت دریافت حق المشاوره از درگاههای  بانکی سایت استفاده نمایید .

نکته 5- وجوه پرداختی بابت حق المشاوره ، در صورت درخواست تسویه ظرف 24 ساعت به حساب شما واریز خواهد شد . 

نکته 6- در مورد کاربرانی که از پرداخت حق المشاوره امتناع می نمایند بهتر است بسته های مشاوره آماده بصورت فایل ( اسناد PDF یا WORD ) تهیه نمایید و لینک آن را به کاربر ارسال نمایید تا پس از پرداخت هزینه مطالعه نماید . جهت مشاهده نمونه فایل اینجا کلیک کنید .

 

تسریع مشاوره

طولانی شدن زمان مشاوره  تاثیر نامطلوبی برمیزان رضایت کاربران و مراجعات بعدی میگذارد .لذا برای  تسریع در مشاوره میتوانید از  متدهای ذیل استفاده نمایید :

1- در قسمت حداکثر زمان پاسخگویی را حداکثر 1 ساعت قرار دهید .  زمان پاسخگوئی بیشتر باعث انصراف کاربران و کاهش تعداد سوالات خواهد شد .

2- اکثر کاربران برای دریافت پاسخ سریع به پروفایل وکلای انلاین مراجعه میکنند ، در مواقعی که پشت کامپیوتر هستید ، وارد حساب کاربری شوید تا پروفایل شما در صفحه اول سایت نمایش داده شود .

3-اینترنت سیم کارت خود را فعال کنید و از طریق تلفن همراه به "حساب کاربری خودتان ( پنل مشاوره ) " دسترسی داشته باشید .

4- مرتب ایمیل یا حساب کاربری خود را از طریق تلفن همراه چک کنید ، معمولا یک نسخه از سوالات به ایمیل شما ارسال میشود . جهت اطلاع رسانی سریعتر اکانت ایمیل خود را روی گوشی تنظیم نمایید. 

5- در تنظیمات پیامک  موارد دلخواه را علامت گذاری نمایید  تا ازطرح سوال یا پرداخت بلافاصله مطلع شوید .

6- برای ارسال  پاسخهای کلیشه ای از قالبهای متنی آماده ( تمپلیت ) استفاده نمایید .

7- پاسخهای غیر مستند  کاربر را قانع ننموده و باعث طرح سوالات غیر ضروری و طولانی شدن  مشاوره  خواهد شد  ، سعی کنید پاسخ ها مستند به قوانین باشد . چنانچه پاسخها مستند به قوانین باشد اطمینان خاطر و رضایت بیشتری در کاربر ایجاد خواهد نمود .

8- مراجعه به کتب قوانین فوق العاده وقت گیر خواهد بود ، از قسمت  "قوانین سایت" استفاده نمایید  تا از مراجعه به کتب قانون بی نیاز باشید .

9- جهت صرفه جویی در وقت ازتایپ متن قوانین خودداری کنید ، بهتر است متن قانون را کپی و در کادر پاسخ وارد نمایید.

10- هنگام طرح سوالات مشابه ، از سوابق مشاوره های انتشار یافته خودتان استفاده و لینک یا متن آنها را کپی و به کاربر ارسال نمایید  .

11- تنظیم مکاتبات حقوقی فوق العاده زمان بر هست ، در صورت نیاز به تنظیم درخواست یا لایحه ، لینک "اسناد و لوایح دفاعی" خود را در کادر پاسخ وارد نموده و به کاربر ارسال نمایید .

 

فروش مجدد سوابق مشاوره

برای  "فروش مجدد سوابق مشاوره " اقدامات ذیل را انجام دهید:

چنانچه گفتگوی مفیدی با کاربران انجام داده اید در پایان مشاوره روی دکمه بستن مشاوره و سپس روی دکمه انتشار عمومی پرونده کلیک نمایید تا در پروفایل شما منتشر شود .

قبل از انتشار پرونده اطلاعات تماس و مشخصات کاربر را حذف یا ویرایش نمایید .

موقع انتشار مشاوره ها لازم است ، تخصص و مهارت مرتبط با آن را انتخاب نمایید تا در انجمن های تخصصی سایت نیز نمایش داده شوند .

پس از انتشار  پرونده مشاوره  در پروفايل خودتان و  "انجمن عمومی"  در دسترس کاربران قرار گرفته و با "پرداخت هزینه"  امکان مطالعه آن را خواهند داشت .

انتشار پرونده های مشاوره باعث حذب بازدید از طریق موتورهای جستجو ی گوگل و…شده ودر نتیجه توانمندیهای شما را به صدها کاربر اینترنتی معرفی میکند .

جهت افزایش فروش ، لینک سوابق مشاوره خود را در سایتها و شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید و کاربران را به مطالعه آنها دعوت نمایید .

 ذخیره سوابق مشاوره براي استفاده مجدد - بمنظور مشاوره فوري و تسريع در پاسخگوئي ، سوابق مشاوره پس از انتشار بصورت طبقه بندي شده در پروفايل شما ذخيره خواهد شد تا در صورت طرح سوالات مشابه  مورد استفاده قرار گيرد و امكان تبادل سوابق مشاوره بين همكاران وجود داشته باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهینه سازی فروش ، بخش  " سوالات متداول " را مطالعه فرمایید .