عدم اجرای تعهدات فرشنده واحد پیش خرید شده


با سلام- یک واحد 75 متری (از یک مجتمع 8 واحدی) در سال فروردین 91 پیش خرید کردم و قرار بود در دی ماه همان سال تحویل شود.(با قید انباری- پارکینگ- درو پنجره دو جداره- کف سرامیک - کابینت و آیفون تصویری) زمان صدور سند هم اسفند 91 تعیین شد.

فرونشنده با کلی دردسر و مشکلات واحد را در تابستان 92 تحویل دادند(بدون سند).و کف سرامیک اتاق خواب اجرا نشد- آیفون تصویری ، کابینت و پنجره دو جداره هم اجرا نشد ولی پارکنگ و انباری موقت استفاده کردیم تا زمان سند تا دقیق مشخص شود.
فروشنده بدلیل تخلفات و بدهکاری های زیاد به ادارات دولتی بعد 7 سال تاخیر (یعنی سال 98) سند را آماده کردند.و دیدم که انباری که در پارکینگ استفاده می کردیم به یکی از واحدهای دیگر دادند و برای واحد بنده انباری را در خود واحد در سند لحاظ کردند ( تنها برای واحد بنده انباری در واحد است و بقیه در پارکینگ انباری دارند(ظاهرا شهرداری و اسناد با انباری 8 ام موفقت نکردند بدلیل کاهش فضای پارکینگ) و جالب تر اینکه مساحت واقعی واحد 13 متر کسری دارد و به 62 رسیده است.
که واقعا برای فروش و زندگی مشکل جدی می خورم.

با این اوصاف آیا اگر شکایت کنم به جایی می رسم و خسارتم قابل جبران است(البته اگر واحد را با متراژ 62 بپذیرم پولی سر سند بدهکار نیستم)

ممنون و سپاس اگر راهنمایی کنید

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: الزام به انجام تعهد
2 پاسخ
2,618 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۸/۰۷/۰۵ ۱۸:۰۱