در صورتیکه قبلا سوالی در سایت مطرح نموده اید برای پیگیری نتیجه مشاوره از نوار خاکستری بالای هدر - ورود کاربران ( پیگیری نتیجه مشاوره ) - وارد حساب کاربری شوید و پاسخ سوالات خود را مشاهده نمایید .

 

چنانچه کاربر جدید هستید برای طرح سوال به اینصورت عمل نمایید : با کلیک روی تصویر یکی از وکلا  وارد پروفايل وی شوید و در کادر مربوطه سوال خود را تایپ نمایید و چنانچه برای دریافت پاسخ عجله دارید حتما با وکلای آنلاین و یا وکلای صفحه اصلی مشاوره نمایید .( جهت تسریع در ارایه خدمات وکلای فعال یا وکلای آنلاین در صفحه اول سایت نمایش داده میشوند )

پس از نوشتن سوال در کادر مربوطه  روی دکمه ارسال سوال کلیک کنید تا وارد حساب کاربری شوید .

 

در این مرحله منتظر پاسخ مشاور باشید و در صورت ارسال فاکتور ، حق المشاوره را پرداخت نمایید . پرداخت حق المشاوره از طریق پیامک به مشاور اطلاع داده میشود و مشاور دراولین فرصت به سوال شما پاسخ خواهد داد . بهتراست در طی مشاوره اعتبار پیامک خود را شارژ نموده و هنگام ارسال سوالات گزینه ارسال پیامک به مشاور را علامت گذاری نمایید و  در صورت تمایل به ارسال تصویر مدارک از قسمت افزودن فایل تصویر مدارک را ارسال نمایید . 

ممکن است مشاور مورد نظر شما به علت قطع اینترنت و... موقتا امکان پاسخگوپی نداشته باشد و یا صرفا حضور تبلیغاتی در سایت داشته باشد . لذا در صورت عدم پاسخگویی میتوانید به پروفایل سایر وکلا مراجعه و یا با پرداخت حق المشاوره سوالتان را به انجمن منتقل نموده و پاسخ فوری دریافت نمایید . 

برای پرداخت هزینه سوالات عمومی ( انجمن ) بایستی از قسمت "خرید اعتبار " حساب کاربری خود را شارژ نمایید . مزیت مشاوره در انجمن این است که بلافاصله چندین پاسخ از وکلای مختلف دریافت مینمایید  . همچنین بدلیل نظارت عمومی وکلا بر سوالات انجمن بهترین پاسخها به سوال شما ارایه خواهد شد . 

 

نکته 1- شارژ اعتبار به معنای پرداخت حق المشاوره نیست و شما میتوانید با همان اعتبار خریداری شده حق المشاوره را پرداخت نمایید .

نکته 2- برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از پرداخت کارت به کارت خودداری نمایید .

نکته 3-جهت صرفه جویی دروقت و هزینه ، بهتر است سوابق مشاوره وکلا را مطالعه و چنانچه در سوابق مشاوره و یا مجموعه های آموزشی به پاسخ خود دست نیافتید ، سوالتان را در پروفایل وکلا مطرح نمایید .

نکته 4- جهت تسریع در مشاوره با وکلای انلاین مشاوره نمایید .

 

مشاوره عمومی ( انجمن )

در صورتیکه تمایل دارید از نظر گروهی وکلا درمورد سوالتان مطلع شوید ، میتوانید سوالتان را در بخش مشاوره عمومی ( انجمن ) مطرح نمایید.

برای این منظور ، سوالتان را در کادر سوال انجمن مطرح نموده و وارد حساب کاربری شوید .

پس از ورود به حساب کاربری  با انتخاب تعداد پاسخ  و پرداخت حق المشاوره سوال شما دربخش مشاوره عمومی نمایش داده خواهد شد.

 

اسناد و لوایح دفاعی  و مجموعه های آموزشی

سایت مشاوره با تهیه لوایح دفاعی استاندارد و مجموعه های آموزشی امکان مدیریت پرونده های قضایی  را،  بدون استخدام وکیل فراهم نموده است  .بهترین لوایح دفاعی اعضای سایت به همراه نحوه طرح دعوی - ترتیب رسیدگی و نمونه مکاتبات از شروع رسیدگی تا پایان محاکمه و اجرای حکم به اشتراک گذاشته شده است.

این اسناد  حاصل سالها مطالعه و در بر گیرنده تجارب عملی وکلای دادگستری هست و در متن آنها بیش از 90% دفاعیات مهم و مکاتبات پرونده های مشابه ، یاد آوری شده است . متقاضیان خدمات حقوقی میتوانند با استفاده از این اسناد ، لوایح دفاعی مرتبط با هر نوع پرونده قضائی را تهیه نموده و با اطلاع از نحوه طرح دعوی یا شیوه دفاع طرفین ، پرونده خود را مديريت نمایند   .

به جرات میتوان گفت بسیاری از قضات و وکلای دادگستری از نحوه طرح دعوی و ترتیب رسیدگی به همه پرونده ها اطلاع ندارند ودر پرونده های  مختلف از همکاران خود پرس و جو می نمایند  . این اسناد تاکنون در هسچ مرجعی منتشر نشده و سایت مشاوره برای اولین بار این اسناد را در دسترس عموم قرار داده تا شهروندان عادی نیز  بتوانند از آنها بهره برداری نمایند .

برای یافتن اسناد مورد نظر ،در صفحه " اسناد " مهارت مورد نظر را انتخاب نموده و روی آن کلیک نمایید تا تمام مکاتبات ومجموعه های آموزشی پرونده مورد نظر در اختیار شما قرار گیرد .

 

خرید اعتبار ( شارژ حساب کاربری )

شارژ حساب کاربری با دو روش ممکن میباشد : شارژ آنلاین - شارژ آفلاین

شارژ آنلاین- جهت شارژ آنلاین از طریق باتن پرداخت حاشیه پنل  مبلغ مورد نظر را انتخاب و روی خرید اعتبار کلیک کنید تا به درگاه پرداخت بانکی وصل شوید . جهت استفاده از درگاه بانکی لازم است رمز دوم کارت خود را ازدستگاه عابربانک ( صادر کننده کارت ) و یا شعب بانک مربوطه دریافت نماید .+مشاهده فیلم آموزشی

شارژ افلاین- برای شارژ آفلاین مبلغ مورد نظر را به شماره کارت  6104337995108337  بانک ملت بنام حسین هوشمند واریزنموده  و اطلاعات پرداخت را  از قسمت " ارتباط با مدیریت " ارسال نمایید .

پس از ارسال اطلاعات پرداخت ، حساب کاربری شما بلافاصله شارژ خواهد شد .

لطفا از ارسال پیغام با روشهای دیگر مثل پیامک و ایمیل و … خودداری نمایید . به اینگونه پیغامها ترتیب اثر داده نخواهد شد .


کسب در آمد و همکاری

در صورتیکه قصد دارید دوستان خود را به سایت مشاوره دعوت نمایید و از این طریق اعتبار حساب خود را افزیش دهید از قسمت همکاری و کسب درآمد استفاده نمایید

این قسمت شامل موارد ذیل میباشد :

ارسال دعوتنامه از طریق پیامک

ارسال دعوتنامه از طریق ایمیل

درج بنرهای سایت مشاوره در سایت یا وبلاگ یا شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و کلوب دات کام و لینکداین و …..

چنانچه  دارای سایت یا صفحه وب پربازدیدی هستید میتوانید با درج بنرهای سایت مشاوره در سایت یا وبلاگ خودتان ، حساب کاربری خود را شارژ و از خدمات سایت استفاده نمایید ." مشاهده فیلم آموزشی"

همچنین  با ارسال ایمیل یا پیامک  به دوستان و بستگان خود ومعرفی سایت مشاوره میتوانید اعتبار خود را شارژ نمایید .  در صورتیکه گیرنده پیام با دعوتنامه شما، در سایت ثبت نام نماید مبلغ معینی در اعتبار شما منظور خواهد شد .

 

نحوه ارتباط با مدیریت

در مورد امور مرتبط با حساب کاربری و اختلالات احتمالی سیستم از داخل حساب کاربری" قسمت ارتباط با مدیریت " پیغام خود را ارسال نمایید و پاسخ خود را در همین قسمت مشاهده نمایید .  

 

نحوه یافتن وکیل تخصصی  

چنانچه قصد مشاوره هدفمند دارید وميخواهيد با مشاوري که در پرونده  شما دارای مهارت ویژه باشد مشاوره نمایید به اینصورت عمل نمایید :

در صفحه تخصصها روی مهارت مورد نظر کلیک نمایید و در نتایج جستجو یکی از وکلا را انتخاب نمایید و یا از بنرهای داخل سایت جهت یافتن وکلای تخصصی استفاده نمایید .

درصورتیکه قصد دارید با وکلای محل سکونت خود مشاوره نمایید ، از نقشه روی هدر (در صفحه اول سایت ) استان محل سکونت خود را انتخاب و در نتایج جستجو شهر محل سکونت را انتخاب نمایید . + مشاهده فیلم آموزشی