تنظیمات پیامک  

به منظور تسریع در برقراری ارتباط و آنلاین نمودن مشاوره‌ها، تمامی پروفایل‌ها به سیستم ابلاغ الکترونیک مجهز شده تا به محض طرح سؤال، مشاور با دریافت پیام هشدار در تلفن همراه خود از طرح سؤال مطلع گردد و بالعکس کاربر نیز با دریافت پیام هشدار در همراه خود از وصول پاسخ مطلع گردد.

این سیستم به شما کمک میکند در مواقعی که آنلاین نیستید از پرداخت حق المشاوره یا طرح سوال مطلع شوید و یا با ارسال پاسخ بصورت  پیامک روند مشاوره را تسریع نمایید .در قسمت تنظیمات پیامک ابتدا اعتبار پیامک خود را شارژ نمایید و سپس در تنظیمات موارد دلخواه را انتخاب نمایید .به عنوان نمونه چنانچه میخواهید موقع پرداخت حق المشاوره یا طرح سوال جدید از طریق پیامک مطلع شوید موارد دلخواه را علامت گذاری نمایید .

نکته 1- جهت شارژ اعتبار پیامک  بايستي از داخل پنل كاربري مقداري از موجودي اعتبار خود را به شارژ پيامك انتقال دهيد .

نکته 2-  شماره موبایل حتما باید با اعداد انگلیسی ثبت شود ( به اینصورت 09141242060 )  ، چنانچه شماره موبایل را با عداد فارسی بنویسید سیستم دچار مشکل خواهد شد .

نکته 3- در قسمت شماره موبایل فقط یک شماره ثبت نمایید ، ثبت شماره دوم باعث اختلال در سیستم خواهد شد . میتوانید شماره دوم را در قسمت معرفی بنویسید . 

ضرورت فعالسازی تنظیمات پیامک

بلحاظ تعريف محدوده زماني براي پاسخگوئي و بمنظور جلوگيري ازايجاد اختلاف با مشتريان ، ايجاد سيستم اطلاع رساني پيامكي ضروري میباشد . بهمين خاطر قسمت مشاوره پروفايلها  به سیستم ابلاغ الکترونیک مجهز گردیده است تا مراتب طرح سوال بلافاصله به شما اطلاع داده شود .

ارسال پيامك اتوماتيك  هنگام طرح مشاوره ها ،موجب تسريع در پاسخگوئي و در نتيجه جلب اطمينان و رضايت كاربران و تشويق آنها به مراجعات بعدي خواهد شد . جهت ارسال و دریافت پیام هشدار بایستی ابتدائا اعتبار حساب خود را شارژ نموده و در مرحله بعد با انتقال مقدار دلخواه ، اعتبارپیامک خود را نیز شارژ نمایید .

 بمنظور جلب رضایت هرچه بيشتر بیشتر کاربران و حفظ مشتریان پيشنهاد میشود ، سیستم اطلاع رسانی خود را طوری تنظیم نمایید که پیامک هشدار به کاربران شما نیز - بمحض ارائه پاسخ - ارسال گردد .