فروش اسناد و لوایح دفاعی

لوايح دفاعيه حاصل سالها  تجربه ، تخصص و دانش حقوقي  وكلاي دادگستري است و بهترين ملاك  براي ارزيابي و  قضاوت كاربران در مورد توانائي و مهارتهاي وكيل ميباشد.  بسياري از اين لوايح سالها در بايگاني شما بصورت بلا استفاده باقي ميماند و هيچ استفاده مفيدي از آنها  صورت نمي گيرد. هدف از فروش اسناد علاوه بر کسب درآمد ، نمایش توانمندیهای شما به کاربران میباشد . همچنین مطالعه لوایح دفاعی  بهترین ابزار برای جلب اعتماد کاربران فضای مجاری خواهد شد .  

چنانچه در پرونده های وکالتی خود لوایح دفاعی با محتوای مفید و موثر تنظیم نموده اید  و علاقمند به فروش آنها میباشید ،  اسناد را در پروفایل خود به اشتراک بگذارید .

فروش اسناد و لوایح  از طریق در گاه بانگی به صورت آنلاین  انجام میشود و امکان تعیین نرخ دلخواه برای هر کدام ازاسناد وجود دارد.

در تنظیم لوایح سعی کنید اختصار را رعایت نمایید وحتی الامکان بهترین لوایح دفاعی خود را به اشتراک بگذارید  . اسناد خود را در فرمت pdf منتشر نمایید و در انتهای آنها نشانی ایمیل ، شماره تماس و آدرس اینترنتی خود را قید نمایید.

موقع افزودن سند تخصص و مهارت مربوطه را انتخاب نمایید تا اسناد و لوایح شما در نتایج جستجوی اسناد نیز نمایش داده شود .

جهت افزایش فروش ، لینک لوایح دفاعی ( صفحه اسناد و لوایح ) خود را در سایتها و شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید و کاربران را به مطالعه آنها دعوت نمایید .  یا از قسمت افزایش بازدید ، یکی از بنرهای مرتبط با موضوع اسناد خود را انتخاب و به اسناد و لوایح دفاعی  پروفایل خود لینک نمایید .

هنگام مشاوره  از لینک اسناد و لوایح دفاعی استفاده نمایید و بجای تنظیم مکاتبات  لینک آنها را در کادر پاسخ وارد و ارسال نمایید.

 اسناد و لوايح دفاعي- اسناد و لوايح دفاعي ، نشان دهنده  قدرت و تسلط شما بر مقررات حقوقي و اصول و مباني دفاع ، بهترين ملاك براي ارزيابي كاربران در مورد توانائي شما و  بهترين شيوه براي معرفي مهارتهاي شما ميباشد . لذا توصيه ميشود حتي الامكان بهترين لوايح دفاعي خود را در سايت به اشتراك بگذاريد . چنانچه كاربران تحت تأثير شيوه نگارش و دفاعيات شما قرار بگيرند ، رغبت بيشتري به مراجعات بعدي داشته و سعي در مشاوره يا معرفي به ديگران خواهند نمود .  

داشتن اسناد زياد و متنوع موجب ميشود ، اسناد شما در بيشتر نتايج جستجو ليست شده و فرصت بيشتري جهت معرفي خود يا ارائه ساير اسناد داشته باشيد .همچنين توصيف و معرفي دقيق اسناد و شفاف نمودن توضيحات مربوط به آنها( مثل  ارائه اطلاعات دقيقي پيرامون اسناد و موارد استفاده آن ) باعث جلب اعتماد يا توجه كاربران خواهد شد .

 تجربه نشان داده كاربران اينترنتي به پرداخت هزينه در قبال كالا بيشتر از خدمات رغبت دارند . لذا احتمال فروش اسناد ، بيشتر از پرداخت حق المشاوره ميباشد.  تعداد زيادي از همكاران در زمينه تجارب و مهارتهاي شما داراي تجربه يا اطلاعات اندكي هستند و مشتاق اطلاع از شيوه دفاع و كسب تجارب دفاعي شما هستند و  مطمئنا شما نيز حاوي اسناد و مداركي هستيد كه در دسترس سايرين نيست . اسناد و لوایح استاندارد شما باعث جذب سایر همکاران و کاربران و  مراجعات مکرر آنان به پروفابل شما خواهد شد .

بايگاني الكترونيك -  معمولا كاربران پس از تهيه يكي از اسناد مفید در صدد مشاوره یا تهیه كردن ساير اسناد مرتبط با آن هستند . لذا بهتر است حتي الامكان اسناد خود را به صورت مجموعه هاي مرتبط با هم آپلود نماييد ودر داخل پرونده هاي واقعي يا فرضي دسته بندي نماييد .  این کار قدرت مانور شما را افزایش داده و اعتماد هر چه بیشتر کاربران  را بدنبال خواهد داشت . برای این کار بایستی مکاتبات مهم پرونده را که شامل ( دادخواست یا شکوائیه ، درخواست ها ، لوایح دفاعی قوي و دادنامه های بدوی موفقيت آميز یا تجدید نظر منجر به نقض ) را در یک مجموعه وارد نمایید . در اغلب موارد کاربران مشتاق مطالعه دفاعیات طرف مقابل هستند و بهتر است لوایح دفاعی  مقابل را نیز به اشتراك بگذاريد .

لينك دار نمودن اسناد -  اسناد شما پس از خريداري احتمالا به رويت اشخاص زيادي خواهد رسيد . جهت افزایش بازدید پروفایل خود میتوانید اسناد و لوایح دفاعی تان  را به وبلاگ خود لینک نمایید. مزيت لينك دار نمودن اسناد اين است كه مخاطبين و نيز تمام اشخاصي كه از لايحه و يا ساير مكاتبات شما استفاده ميكنند با يك كليك ساده با پروفايل شما آشنا خواهند شد و  چنانچه مشخصات شما و يا آدرس وبلاگ شما از ذهن مخاطبين و مشتريان قبلي فراموش شود يا اشخاص دیگری قصد استفاده یا فروش اسناد شما را داشته باشند ،  بمحض کلیک بر روی سند  به وبلاگ شما منتقل خواهند شد .

اين روش كمك زيادي به افزايش بازديد پروفايل شما خواهد نمود وهرچه بازديد شما بيشتر باشد ،رتبه پروفايل شما  در موتور جستجوي گوگل بهتر شده وبا قرار گرفتن در اولويت نتايج گوگل، احتمال مراجعات بعدي به پروفايل شما  افزايش خواهد يافت . برای این کار لازم است لوایح دفاعی خود را در فرمت word تنظیم و پس ازانتخاب تمام متن لایحه ، ازمنوی راست کلیک ، گزینه Hyper link را انتخاب و لینک وبلاگ خود را در کادر مربوطه وارد و آن را ذخیره نمایید . ضمنا میتوانید لوایح خود را با فرمت pdf ذخیره نماید تا لینک وبلاگ شما برای همیشه روی سند ذخیره گردد . 

براي لينك نمودن دادنامه ها وساير اسناد بايستي پس از اسكن ، آنها را در فرمتpdf   ذخيره و با نرم افزار ويرايش pdf لينك وبلاگتان را اضافه نماييد . 

در دنیای امروز، بسیاری از افراد به منظور توسعه حرفه در کنار دفتر حقیقی، اقدام به ایجاد دفتر کار مجازی نموده و آدرس آن را در کارت ویزیت و سربرگ‌های خود اعلام می‌نمایند. دارا بودن دفتر مجازی برای هر شخصی، امکانات کاری و شرایط مانور تجاری بسیاری را ایجاد می‌نماید تا از این طریق فعالیت حرفه ای خود را توسعه دهند. در واقع دفتر مجازی امتداد دفتر وکالت دانسته می‌شود و وکیل می‌تواند در آن خدمات حقوقی و قضائی بگنجاند که کاربران در قبال استفاده از این خدمات هزینه بپردازند.