نحوه تکمیل مشخصات

مطالب درج شده در رزومه ( بخش مشخصات )  محتوای پروفایل شما را  تشکیل میدهد .

برای اینکه بتوانید آدرس دفتر مجازی خود را روی کارت ویزیت خود ثبت نمایید بایستی در قسمت نشانی دفتر مجازی نام خانوادگی خود را بصورت لاتین ثبت نمایید .

به عنوان مثال اگر داخل کادربنویسید hooshmand  ادرس دفتر مجازی شما به  صورت  www.moshavere.net/hooshmabd خواهد شد .

نکته - در داخل کادر فقط  نام خانوادگی  خود را بصورت لاتین قید نمایید و از وارد کردن ادرس سایت خودداری کنید .  

كارت ويزيت   - مشتريان و موكلين شما كنجكاو ترين افراد جهت كسب اطلاعاتي پيرامون سوابق علمي و شغلي شما هستند . درج آدرس پروفایل بر روي كارت ويزيت به افزايش بازديد پروفايل شما كمك زيادي خواهد كرد . اكثر مديران شركتهاي تجاري موفق از اين روش براي جلب اعتماد و حس احترام مشتري استفاده مي كنند . مسلما مطالعه پروفایل شما نیز موجب اشنائي مشتريان با سوابق علمي و تخصصي شما وجلب اعتماد و احترام آنان خواهد شد . 

مواردی که لازم است درقسمت مشخصات درج شود ، عبارت است از : تحصیلات آکادمیک - سوابق کاری - تخصص یا فعالیتهای علمی و حقوقی مورد علاقه و آثار و تالیفات حقوقی میباشد .

بمنظور ارتباط دفتر مجازی با دفتر حقیقی و یا هدایت کاربرانی که تمایل به مشاوره حضوری و یا سپردن وکالت دارند، تعیین موقعیت دفتر روی نقشه  ضروری هست .

همچنین در مواردی که نشانی دفتر وکالت شما تغییر می‌کند با تغییر موقعیت دفتر بر روی نقشه سایت، موقعیت جدید دفتر در اختیار موکلین و مراجعین دفتر شما  قرار می‌گیرد، جهت آدرس دهی دقیق به کاربران موقعیت دفتر خود را روی نقشه مشخص نمایید .

برای علامت گذاری روی نقشه ، در محل مورد نظر یک بار کلیک نمایید تا موقعیت دفترعلامت گذاری شود .

یکی از امکانات سایت برای دسترسی آسان کاربران به پروفايل شما ،  فیلتر تعیین حوزه قضایی هست . در قسمت ویرایش مشخصات استان و شهر مورد نظر را انتخاب نمایید تا در نتایج جستجوی نقشه ( استان و حوزه ای قضایی )  پروفايل شما در دسترس کاربران قرار گیرد.

پس از تکمیل اطلاعات و در انتهای صفحه روی باتن ثبت اطلاعات کلیک نمایید .

ضرورت تکمیل پروفایل 

 از لحاظ فني تكميل پروفايل موجب ميشود كه پروفايل شما در اولويت نتايج جستجوي سايت قرار گيرد . سيستم جستجوي سايت طوري طراحي شده كه پروفايل هاي كاملتر و يا داراي اسناد بيشتر  و نيز پروفايلهايي كه بازديد بيشتري داشته باشند ،در صفحات اول سايت نمايش داده شوند .

ناقص بودن مشخصات و سایر قسمتهاي مختلف پروفايل نوعي احساس بي اعتمادي در کاربر ایجاد مي نمايد . چنانچه شما به پروفايل خودتان اهميت ندهيد ،توجه كاربران به مراتب كمتر از شما خواهد بود . هر چقدر اطلاعات پروفایل شما کاملتر و مطالب وبلاگ شما بیشتر باشد کاربران اعتماد بیشتری  جهت خریداری اسناد و لوایح شما وتمایل بیشتری به مراجعات بعدی و یا توصیه به سایر کاربران خواهند داشت .

معرفي سوابق - برخي مواقع كاربران ترجيح ميدهند با قضات بازنشسته يا اساتيد دانشگاه و يا كارشناسان حقوقي يك نهاد دولتي مشاوره نمايند  و  جهت انتخاب وكيل ساير معيار ها را نيز در نظر دارند . لذا در صورتيكه غير از وكالت سوابق شغلي يا فعاليت ديگري داريد ، بهتراست از قسمت حرفه و مشاغل ساير گزينه ها را نيز انتخاب نماييد .

 موقعیت روی نقشه – بمنظور تأثیر بخشی اطلاع رسانی موقعیت دفتر خود را بر روی نقشه گوگل بطوردقیق تنظم نمایید تا کاربرانی که تمایل به مراجعه حضوری دارند ، بهتر بتوانند موقعیت دفتر شما را پیدا نمایند . همچنین در مواردی که نشانی دفتر وکالت تغییر می‌کند با تغییر موقعیت دفتر بر روی نقشه سایت، بدون نیاز به انتشار آگهی در روزنامه موقعیت جدید دفتر در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد.

امروزه بخش مهمی از قضاوت نسبت به یک فرد و اعتبار حرفه‌ای او بر اساس آنچه از او روی اینترنت وجود دارد شکل می‌گیرد.اكثر اشخاصي كه در جستجوي وكيل براي دفاع از پرونده هاي خود ميباشند ، مطالعات اوليه را از طريق اينتر نت انجام ميدهند و روزانه هزاران جستجو برای یافتن متخصصان حقوقي انجام می‌شود و افراد فاقد پروفايل، هر روز شانس برقراری ارتباطاتی ارزشمند، مشتریان جدید و پیشنهادهای شغلی ارزنده‌ای را از دست می‌دهند . با معرفی توانایی‌های خود و استفاده مناسب از امکانات این جامعه مجازی، ابزاری قدرتمند برای ایجاد ارتباطات مفید، یافتن مشتریان جدید یا دریافت پیشنهادهای کاری در دست خواهید داشت. 

نخستین و ساده ‌ترین کاربرد ایجاد پروفایل در یک شبکه ارتباطات حرفه‌ای این است که وقتی نامتان را در گوگل جستجو می‌کنند، پروفایل حرفه‌ای شما به همراه تخصص‌ها، مدارک و گواهینامه‌های دریافت شده، مقالات منتشر شده، لینک به سایت‌های دیگر مربوط به شما، و در صورت تمایل سوابق کاری و فهرست پرونده هائي  که انجام داده‌اید و سایر دستاوردهای تخصصی، آکادمیک، فرهنگی و اجتماعی شما در یک صفحه با نشانی انتخابی و معمولاً در اولین نتایج جستجو نمایش داده می‌شود.