تاخیر در تحویل آپارتمان


آپارتمان خریداری کردیم
فقط اتصال انشعاب گاز و برق و خورده کاری داخلی مانده و کارگران نقاش و... در حال کار در ساختمان هستند. تاریخ تحویل ۳۰ آذر بوده. خسارت تاخیر روزانه ۸۰۰ هزارتومان بوده. ایشان فقط یک واحد دیگر در اختیار ما گذاشته که وسایل خونه رو اونجا انبار کردیم و خودمان در شرایط بسیار سختی زندگی میکنیم. دو چک برای ۲ ماه و۳ ماه بعد از تحویل به فروشنده داده بودیم که موعد چک اول آن رسیده است میخواستم بدونم ما میتونیم حساب رو خالی بگذاریم که برداشت نکنه. ما فقط یه صورت جلسه دیشب از املاک گرفتیم که تا این تاریخ هنوز این ساختمان قابل سکونت نیست تاییدی باشه برای اینکه به ما تحویل نداده. سوال1: آیا گرفتن خسارت تاخیر کار بسیار دشواری است با توجه به اینکه طرف انسان نرمالی نیست و احتمال دارد که بخواهد ما را اذیت کند و اگر چنین تصمیمی داشته باشد چه کارهایی میتواند انجام دهد و ما در قبال آن باید چه کارهایی کرده باشیم و آماده باشیم.
سئوال 2: باید اظهارنامه بفرستیم یا بهتره فقط به صورتجلسه املاک بسنده کنیم و چک رو هم پاس کنیم و 10 روز دیگه وارد آپارتمان بشیم و بعدش نسبت به دریافت خسارت تاخیر اقدام کنیم؟ آیا احتمال اینکه نتوانیم خسارت تاخیر را دریافت کنیم چقدر است؟
سئوال 3: اگر ما نسبت به خسارت تحویل اقدام کردیم و ایشان خواست نسبت به تحویل واحد از قصد اقدام نکند ما چکار باید بکنیم. سپاس
لطفا راهنمایی کامل بفرمایید

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: مباحث متفرقه
2 پاسخ
2,401 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۵:۳۶