مصرف مواد مخدر توسط همسایه در آپارتمان


طرح سوال در سایت

باسلام؛
ما در یک آپارتمان 3 طبقه زندگی میکنیم که طبقه 1 مادرم تنها زندگی میکند و طبقه 3 بنده زندگی میکنم و مالک آن هستیم و طبقه 2 مالک دیگری دارد و یک خانم و اقای میانسال زندگی میکنند، این اقا هر روز و روزی چند بار تریاک مصرف میکنه و مصرف ایشان بسیار زیاد است و همانطور مستحضر هستید مواد مخدر هم بوی بسیار زننده ای دارد و غیرقابل تحمل است همچنین خانواده ای بسیار فحاش و لاتی هستند و همچنین یکی از پسران ایشان هم معتاد است و گاهی به اینجا میاد و مواد میکشن و مسلما بو شدید تر میشود!
بارها به ایشان تذکر داده شده مودبانه، با دعوا با نامه گذاشتن، همچنین یکبار یک اظهاریه از قوه قضاییه برای ایشان ارسال کردیم تا در حد یک اخطاری به ایشان داده باشیم، هر بار میترسن و پس از آن یا مصرفشون کم میشه یا درب و پنجره هاشونو میبندن که بو کمتر بزنه بیرون و شروع میکنند به اسپند دود کردن، ولی بعد از یک مدت دوباره روز از نو...!!
حتی برای این مسئله یکبار کار به دعوا و کتک وکاری رسید و رفتیم کلانتری و در آنجا یکی از پسران ایشان وقتی بوی تریاک از کلش پرید و عقلش اومد سرجاش از اون حالت پرو بازی و لات بازیش خارج شد و تمام تلاششو کرد تا مسئله را جمع کند و عملا ما صلح کردیم و برگشتیم.
اما این مسئله متاسفانه همچنان جاری است و مصرف مواد مخدر ادامه دارد و پسر معتاد ایشان هم هر از گاهی میایند و با پدرشان مواد میکشند و... تمام درب و پنجره ها باز و بوی مواد در کل ساختمان و دیگر طبقات کاملا به شدت و به شکل ناراحت کننده ای حس میشود.
میگوند پدرشان مریض است و برای همین مصرف میکنند! چرا که یک پای ایشان را قطع کرده اند و یک پای مصنوعی دارند و دکتر گفته مصرف کنند!!
البته در اینکه دکتر گفته و جواز مصرف دارند کاملا دروغ است.
حقیقتا تا الان فقط مراعات سن و سالشان را کرده ایم و اقدام قانونی نکردیم ولی متاسفانه هر بار میگن خونمه و رفت و آمد بسیار زیادی هم دارند ظاهرا کل خانواده با مصرف مواد مخدر و تریاک هیچ مشکلی ندارند و شغل ایشان و پسران ایشان راننده کامیون هست!!
این شرح خلاصه ای بود از وقایع و ماجرای ما لطفا با توجه به موارد فوق بفرمایید چه راه حل قانونی برای ما وجود دارد؟


وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: مباحث متفرقه
2 پاسخ
10,042 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ ۱۱:۲۱