اختلاف مالیات ارزش افزوده


با سلام ، شرکت بنده قراردادی با شرکت کارفرما در سال 93 داشته که آنرا اجرا و نصب کرده و فاکتورهای نهایی ( رسمی ) خود را در سه ماهه اول سال 94 به کارفرما ارائه دادم که مشمول ارزش افزوده دوره اول سال 94 می شده ( گواهی ارزش افزوده بنده از تاریخ 93/12/28 لغایت آخره سه ماهه اول 94 بوده ) ، این شرکت برای تصفیه به من تعدادی چک داده و من نیز پول ارزش افزوده را کامل پرداخت کرده ام ( دوره اول 94)، حال بعد از گذشت چندین ماه کارفرما بعد از تماس با من اظهار داشته که یکی از صورت وضعیت های من که در سال 93 بوده توسط کارفرما در دفاتر مالی سال 93 ثبت شده و برای پرداخت ارزش افزوده من باید گواهی سه ماهه آخر 93 رو ارائه کنم و در غیر این صورت شامل ارزش افزوده نمی باشد( چون گواهی ارزش افزوده سال قبل را ندارم ) در صورتی که این صورت وضعیت فاکتور رسمی نیست و به صورت نامه و به کارگاه کارفرما زده شده ، حال من 3 فقره چک دیگر از کارفرما بابت تسویه در دست دارم و پول ارزش افزوده رو نیز پرداخت کردم می خواستم بدونم کارفرما روی این نامه ( که فاکتور رسمی نیست ) میتونه اقدام حقوقی بکنه ؟
ممنون

وضعیت: بسته (پاسخ رایگان)
مهارت: مالیات بر ارزش افزوده
1 پاسخ
2,830 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۴/۰۹/۲۵ ۱۴:۵۳