وکالت بلاعزل و تکلیف ودیعه مستاجر


با درود و خسته نباشی

مادر من از سال 1388 در ملکی با مالکیت فردی به اسم کامران ( موجر ) سکونت دارند و امسال هم مطابق هر سال قراردادشون رو تمدید کردند . تاریخ ثبت قرارداد در بنگاه 1395/5/17 میباشد .
1 هفته بعد خانوم این آقا ( به نام خانم فرجی ) به بنگاه معملات املاکی که مبایعه نامه ثبت شده بود مراجعه کردند و گفتند که من مالک اینجا هستم .
داستان اینگونه بوده که شوهر این خانوم ( کامران ) در سال 92 به این خانوم وکالت داده بوده و این خانوم امسال ( تاریخ دقیق : 1395/5/28 ) سند زده به نام خودش . الان این خانوم وکیل گرفته که ملک باید تخلیه باشه و برای مادر من مشکلاتی ایجاد کرده . من هرچی به این خانوم سعی میکنم تفهیم کنم شما 10 روز بعد از قرارداد اجاره ملک رو سند زدید و اون موقع شوهرتون هنوز مالک بوده گوشش بدهکار نیست .
موضوع بعدی اینکه هیچ کدوم از این زن و شوهر ودیعه ملک رو گردن نمیگیرن . خانوم میگه شما با شوهرم قرارداد دارید و از اون بگیرید و شوهر ایشون هم مدعیه که من این خانوم رو وکیل مال خودم کردم صرفا و این مال ( آپارتمان ) دارای یک سری شرایط بوده مثل بدهی بانکی و خرابی و مستاجر و ... و حالا که رفته سند زده الان دین خونه افتاده گردن خانومم .
با این اوصاف

1- با وجود تمدید قرار داد اجاره که حدود 10 روز قبل از سند زدن تنظیم شده آیا این خانم میتونه مادر من رو به تصرف عدوانی متهم کنه ؟ ( چون وکیلش میخواد از این راه وارد بشه )

2- اگر این خانوم جلو نیاد تا قرارداد جدید ببنده اجاره ملک به چه کسی باید داده بشه ؟

3- اگر مادر من 1 سال نشست اونوقت اگر خواست بلند بشه از چه کسی مبلغ ودیعه رو بگیره ؟

ممنون میشم پاسخ بدید برامون

وضعیت: باز (پاسخ رایگان)
مهارت: دستور تخلیه
حوزه قضایی: البرز
1 پاسخ
2,085 بازدید
تاریخ ثبت: ۱۳۹۵/۰۶/۱۲ ۱۱:۰۵