جهت درک بهتر لزوم مشاوره حقوقی حضوری به طرح یک مثال می پردازیم ، همانطور که شخص بیمار جهت بررسی و تشخیص صحیح بیماری خود نیاز به مراجعه حضوری به پزشک متخصص را دارد افرادی که دچار مساله حقوقی شده اند نیاز مبرم به وکیل متخصص را خواهند داشت تا با بررسی دقیق و متخصصانه مشکل حقوقی خود ابتدا دریابند که آیا امکان پیگیری حقوقی مساله خود را خواهند داشت و سپس مشخص نمایند که به کدام مرجع مراجعه نمایند .

در مشاوره حقوقی حضوری شخص امکان بررسی زوایای دقیق مشکل حقوقی را دارا خواهد بود و چه بسا شخص مراجعه کننده پرونده خود را به شخص وکیل سپرده و وکیل مزبور با اطلاعاتی که در جلسه مشاوره داشته امکان تنطیم دادخواست به نحو صحیح و تشکیل پرونده را خواهد داشت.

مشاوره حقوقی با کیفیت یا وکیل پایه یک

به پاسخ سوالات حقوقی خود را در یک جلسه مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل یوسف اباد و مشاور حقوقی با تجربه دست پیدا کنید.جلسه ای حضوری بین وکیل و موکل جهت مشاوره یک موضوع حقوقی تا توجیه کامل مراجعه کننده در مورد مشکل حقوقی خود، و دریافت راه کارهای اصولی در راستای احقاق حق و رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده های قضایی.

مشاور حقوقی کیست؟

فرد حقوقی مثل وکیل که، به کلیه امور کیفری، حقوقی، خانواده، آیین‌نامه‌ها، قوانین، آرای وحدت رویه قضایی به‌خوبی آشنایی و آگاه می باشد.البته در بسیاری از موسسات از دانش اموخته حقوق، نه وکیل جهت مشاوره حقوقی استفاده می شود که برخلاف بسیاری از موسسات حقوقی، در دفتر وکالت حمیراپارسا وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی فقط توسط وکلای پایه یک انجام می شود.

مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک باتجربه در تمامی زمینه های حقوقی صور می پذیرد، تا مراجعین گرامی با خیالی آسوده و در کمال آرامش به پاسخ سوالات حقوقی خود برسند.

اگر جهت حل مشکل حقوقی و یا دریافت مشاوره حقوقی حضوری ، نیاز به وکیل پایه یک دادگستری دارید می توانید با شماره های زیر جهت دریافت وقت مشاوره حقوقی تماس بگیرید.

حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری

ساعت تماس: 9صبح تا 8شب

   02188554580

   09123666928